Trainingen

Dinsdagavond trainingen

Om 18:00 uur gaan de deuren van het clubhuis open. Dan is het de bedoeling dat je snel je spullen optuigt en je je omkleedt, want om zeven uur word je op het water verwacht en begint de training. We gaan door tot het donker wordt of tot 21:00 uur, net wat het eerst komt. Het eerste uur wordt gewerkt met een gericht programma, daarna kun je nog lekker een poosje vrij varen voor we je met koffie, thee en limonade naar de kant lokken

De trainingen gaan altijd door, zelfs met onweer in de lucht. Alleen gaan we dan niet het water op, maar halen we het alternatieve programma uit de kast. Als het alleen maar windstil is, gaan we suppen. Je komt dus nooit voor niks naar Vlietland.

De trainingen zijn alleen toegankelijk voor leden van de club, maar het is wel een extra service die we niet uit de contributie kunnen financieren. Daarom wordt er een bijdrage van de deelnemers gevraagd die mede afhankelijk is van het wel of niet gebruik van het clubateriaal.

Gebruik Clubmateriaal

Voor leden die daar behoefte aan hebben, heeft de club complete windsurfsets beschikbaar. Voor het gebruik van de spullen wordt wel een vergoeding gevraagd.

Het Gebruik Clubmateriaal is handig als je de aanschaf van een eigen plank na de introductieles nog even uit wil stellen.

De hoofdpunten:

• Iedere dinsdagavond surfen, de training gaat altijd door!
  • De trainers doen het vrijwillig, hou het leuk voor hun en help ze met klaar zetten en opruimen.
  • Snel je surfvaardigheid verbeteren door tips van de pro's.