Surfpool, varen zonder eigen materiaal

Niks lekkerder dan surfen met goed materiaal, ook als je nog maar net begint! Windsurfvereniging Vlietland beschikt over goed surfmateriaal, voor beginner en gevorderde. We hebben een brede range boards en zeilen, inzetbaar voor alle wind sterktes waarbij je nog het water op durft. Ons clubmateriaal is tegen een vergoeding te gebruiken door alle leden!

Surfpool: gebruik materiaal van de club tijdens trainingen en andere openbare activiteiten.  Zolang je niet zonder toezicht het water op kan de beste optie.

Surfpool 24/7:  De uitgebreidere variant, ideaal voor de zelfstandige surfer die geen eigen spullen heeft of graag zijn keuze uitbreidt zonder zelf extra spullen aan te schaffen. Je kunt dan op elk gewenst moment varen op spullen van de club.

Surfpool

De club heeft een surfpool met een aantal complete windsurfsets beschikbaar. Leden die zelf geen (geschikt) eigen materiaal hebben kunnen van onze surfpool gebruik maken wanneer de surfclub open is. Zo kan er in het seizoen op iedere dinsdag avond gesurft worden en vaak in het weekend wanneer het waait of wanneer er surfles gegeven wordt.

De Surfpool is handig als je de aanschaf van een eigen plank na de starterscursus nog even uit wil stellen.

Surfpool 24/7

Beperkt qua tijd, ruimte en middelen, maar wil je toch zo vaak mogelijk surfen? Dan is de Surfpool 24/7 het systeem voor jou. Als Surfpool 24/7 gebruiker krijg je de mogelijkheid om op ieder surfable moment, bij clubmateriaal te komen.

Zo mis je geen sessie en heb je niet de rompslomp van bergen materiaal in je achtertuin.

De Surfpool 24/7 is handig als je windsurfen snel wilt leren, maar de aanschaf van een eigen plank nog even uit wil stellen.

De hoofdpunten:

• Gebruik tijdens clubtrainingen, -wedstrijden -dagen en -weekends
  • Je moet zelf zorgen dat je je spullen opgetuigd krijgt. Maar er is altijd iemand om je te helpen.
  • Als je afstapt, ook voor heel even, moet je setje op het gras leggen. Het materiaal slijt veel harder en de giekbuizen en mastvoeten gaan onwrikbaar vast zitten als de surfplank voor het strand in het water blijft liggen
  • Als je stopt: aftuigen en (zandvrij) opruimen.
  • Schade aan het materiaal, die geen gevolg is van natuurlijke slijtage is voor rekening van de gebruiker. De organisatie zal vaststellen of de schade aan de gebruiker berekend moet worden.

• Gebruik op Vlietland op ieder surfbaar moment, met uitzondering van Groot Water Weekenden
  • Je moet zelfstanding kunnen windsurfen en zorgen dat je spullen juist zijn opgetuigd.
  • Als je stopt: aftuigen en (zandvrij) opruimen.

Surfpool 24/7

Onbeperkt surfen voor 1 euro per dag