Leren Windsurfen

Heel het seizoen wordt er wekelijks windsurfles gegeven door onze eigen instructeurs.

In onze introductieles leer je in drie uur de basics van het windsurfen, ook als je nog nooit op een plank hebt gestaan. We leren je in deze les hoe je weg kan varen en hoe je weer terugkomt waar je bent gestart. Als de les voorbij is ben je waarschijnlijk zo enthousiast dat je meer wilt. Daarvoor is er training op dinsdagavond. Daar leren we je nog beter varen en leer je steeds meer gevorderde technieken. Zo gaat je surftechniek snel vooruit en wordt de leukste sport die we kennen nog veel leuker!

Introductieles

In deze kennismakingsles van drie uur leer je de basics van het windsurfen. We geven deze les in groepen van drie personen per instructeur om zo de best mogelijke kennismaking met de sport windsurfen te bieden.

De introductielessen zijn geschikt voor iedereen vanaf 12 jaar. De kosten zijn €40,00 per persoon.

Jonger starten met windsurfen is zeker aan te raden, maar wij raden dan sterk aan om te kiezen voor een privé les, dan kan het tempo van de les aangepast worden op de leeftijd en het niveau van de cursist.

Wat bieden we tijdens de surflessen:

• Maximaal drie cursisten per instructeur
  • Goed materiaal om het windsurfen snel onder de knie te krijgen
  • Gebruik van een surfpak van de club
  • CWO opgeleide instructeurs
  • Instructeurs die surfend les geven!
  • Veiligheid: gebruik van een drijfvest en er ligt een motorboot stand-by

Privéles voor beginners en gevorderden

Een-op-een (beter) leren windsurfen, luxer kan niet. In de tweeënhalf uur durende les leer je als beginner, net als in de kennismakingsles, de basics van het windsurfen. Voor de gevorderde windsurfer wordt de inhoud van de les in overleg bepaald. Het tempo van de les wordt aangepast naar het niveau van de cursist. Deelnemen aan de privélessen is mogelijk vanaf 8 jaar. De kosten zijn €80,00 per persoon.

Privéles wordt gegeven op zaterdag om 15:30 uur of op een dag + tijdstip naar wens, we doen dan ons best om een instructeur voor dat moment te vinden.

Neem voor een privéles contact op via het contactformulier en vermeldt eventueel data en tijdstippen die je schikken.

Na de introductieles, als groepsles of als privéles, ben je er klaar voor om mee te doen met de dinsdagavondtraining!

Klik hieronder om je op te geven voor lessen of het zomerkamp.

2024 Activiteit
20 april