Over Ons

Windsurfvereniging Vlietland is een supergezellige actieve vereniging waar jong en oud samen kunnen genieten van windsurfen.
Of je nou beginner bent of gevorderd, of je hebt nog nooit gesurfd en het graag wil leren, bij onze club kom je altijd aan je trekken. Onze ervaren instructeurs leren je in een paar uur de basis, alles wat daarna komt leer je tijdens de clubtrainingen. Heb je (nog) geen spullen? Geen probleem! Als lid van de vereniging  kun je ook gebruik maken van de spullen van de club.

Kun je al surfen, maar heb je nog steeds moeite met de beachstart, de waterstart, of het afmaken van een goede powergijp, dan kun je natuurlijk langskomen op onze trainingsavonden. Elke dinsdagavond van het begin van de zomertijd tot eind september kun je meedoen. Wil je het nog persoonlijker uitgelegd krijgen kun je ook een privé instuctie met een instructeur afspreken.

Van gezellige activiteiten, zoals Groot Water Weekends, barbecues, windsurffestivals of ('s winters) snowboarden, karten, bowlen en thema-avonden zijn we ook niet vies.

Je vind ons aan het surfstrand van Recreatiegebied Vlietland langs A4 tussen Leidschendam, Voorschoten en Leiden in. Kom eens langs op de dinsdagavond om een kijkje te nemen of neem contact met ons op voor meer informatie.

Tot ziens op Vlietland!

Naam: Handleiding windsurfvereniging Vlietland