Onze activiteiten

In het reacreatiegebied Vlietland heeft onze surfclub veel te bieden, zoals:

• Kinderfeesten. Ben jij binnenkort jarig en word je 10 of ouder? Wij zorgen voor een onvergetelijkke verjaardag. Lekker los gaan op het water met al je vrienden en vriendinnen. Zo kun je een middag kennismaken met Stand Up Paddle (Sup) of windsurfen en vervolgens lekker chillen op het strand met een drankje en hapje.
  • Windsurf- en Supclinics voor groepen, bijvoorbeeld als teambuilding
  • Schoolsportdagen, Scholensup en ook natuurlijk zijn er mogelijkheden om met jou klas of school kennis te maken met windsurfen
  • Bedrijfsuitjes.
  • Vrijgezellenfeesten.

Verder worden er voor onze leden natuurlijk de leukste activiteiten georganiseerd!

Denk aan:

• Dinsdagavondtrainingen
  • GWW (Groot Water Weekends)
  • CWO examendagen
  • Club wedstrijden
  • Winteractiviteiten (mountainbike, klimmen, lasergamen, karten, bowlen)
  • BBQ's

en gaan we natuurlijk de leukste surfevents af!

Na de Kleumdag, eind november, waarmee we het officiële windsurfseizoen afsluiten organiseren we even geen windsurfactiviteiten meer, in elk geval niet op het water. Het nieuwe seizoen begint weer met de eerste training, in de week na het ingaan van de zomertijd.

Onze activiteitencommissie plant deze saaie periode elke maand een leuke activiteit om je het surfgevoel niet helemaal te laten verliezen.