Clubwedstrijden 2019

Geplaatst op 27-01-2019  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Huug

Dit jaar organiseren we clubwedstrijden voor het felbegeerde club klassement van de Vlietlanden. Iedereen is welkom om mee te doen. Het zullen laagdrempelige wedstrijden zijn waar het vooral draait om de gezelligheid. Meedoen is belangrijker dan winnen, maar meedoen is ook belangrijk om te winnen!

Wat kun je van zo'n clubwedstrijd verwachten: We varen een baan die iedereen kan rondkomen, Eén race zal ongeveer 20 minuten in beslag nemen. Omdat niet iedereen in de club olympisch kandidaat is houden we rekening met ieders vaarkunnen. De snelsten varen een rondje extra, als je meer moeite hebt om de baan rond te komen doe je een rondje minder. Zo is het voor iedereen leuk, nimand staat lang te wachten na de finish en niemand moet meteen weer starten als ie net over de finish komt.

Door mee te doen aan de wedstrijdjes zal je snel leren hoe een goede start te maken en hoog aan de wind te surfen.

Je kan de volgende data alvast in je agenda zetten:

• Zondag 31 maart
  • Maandag 22 april
  • zondag 26 mei
  • zondag 16 juni (tevens Holland Windsurfing)
  • zondag 15 september
  • zondag 13 oktober

De club is open om 10:00 uur, bij Holland Windsurfing zelfs om 09:00 uur we starten om 11:00 de eerste race.