Dinsdagavond training

Inschrijfperiode
woensdag 21 september 2022 t/m dinsdag 13 augustus 2024
Windsurfvereniging Vlietland

Elke dinsdagavond bij Windsurfvereniging Vlietland is een waar windsurfparadijs. Van 18:00 tot 21:00 verandert ons clubhuis in het epicentrum van opwinding en avontuur. Het is de avond waarop we onze liefde voor windsurfen delen en onze vaardigheden naar een hoger niveau tillen.

Wanneer de klok 18:00 uur slaat, worden de lichten van onze trainingssessie aangestoken en worden onze boards te water gelaten. De zon staat vaak nog hoog aan de hemel, en de wind begroet ons met haar speelse zuchtjes. Het is het perfecte moment om het water op te gaan en te genieten van de ultieme vrijheid van windsurfen.

Onze toegewijde instructeurs, met jarenlange ervaring, begeleiden ons door de fijne kneepjes van de sport. Ze helpen beginners om de basisbeginselen onder de knie te krijgen en geven gevorderden de kans om hun techniek te verfijnen. Samen verkennen we nieuwe manoeuvres, leren we de wind te lezen en worden we steeds zelfverzekerder op het board.

Terwijl de zon langzaam achter de horizon verdwijnt, komen de lichten van onze boards en de twinkelende sterren aan de hemel tot leven. Er is iets bijzonders aan het windsurfen bij schemering, wanneer de wereld verandert in een betoverende speeltuin van water en wind.

Na twee uurtjes op het water keren we terug naar het clubhuis, waar de lachende gezichten en opgetogen gesprekken de avond afsluiten in het clubhuis boven. We delen onze nieuwe technische inzichten en vormen blijvende vriendschappen binnen de windsurfvereniging.

De dinsdagavondtraining bij Windsurfvereniging Vlietland is niet zomaar een sportevenement, kom langs en voel de magie van het windsurfen bij zonsondergang! 🌊🏄‍♂️🌆✨