Open dag

Inschrijfperiode
woensdag 6 maart 2019 t/m maandag 8 april 2019
Windsurfvereniging Vlietlanden

Windsurfvereniging Vlietland trapt af met open dag op 7 april 2019!

Windsurfvereniging Vlietland is officieel een feit! Sinds 1 januari 2019 zijn we gestart als zelfstandige vereniging en dit moet natuurlijk gevierd worden! Op 7 april 2019 houden we een open dag en kan je kennis maken met onze vereniging en activiteiten! Ook zal het nieuwste 2019 materiaal aanwezig zijn om te testen!

Dus neem heel de familie mee!

Vanaf 11 uur staat de koffie en thee klaar. Waarna je kosteloos kennis kan maken met windsurfen, Stand Up Paddle, tweedehands markt (geen ouwe deuren) en het nieuwste 2019 materiaal van KA Sails. De instructeurs leren je graag de kneepjes van het SUPPEN en leren je de basis van windsurfen droog op de kant!

Wanneer je dit onder de knie hebt kan je meedoen aan de mega Sup race en het Sup polo toernooi. Hierin kan je de skills die je geleerd hebt in de praktijk brengen.

Voor de gevorderde windsurfers en de herintreders is er KA sails 2019 materiaal aanwezig om te testen. Duimen voor goede wind en speren maar over het water!

Al het materiaal wat je nodig hebt voor de activiteiten is aanwezig. Maak je dus geen zorgen om het koude water. We hebben goede wetsuits die je lekker warm houden. Zorg wel zelf voor zwemkleding, handdoek en lekkere warme kleding voor na het surfen!

Om 16:00 uur is de eerste BBQ van het jaar ready en kan er een lekker (welverdiend) hapje gegeten worden. Kosten hiervoor zijn € 10,-- en om goed in te kunnen schatten wat we moeten inkopen, zou het fijn zijn als je je opgeeft via de knop hieronder!

We hopen je te zien op de open dag en op het water!

Windsurf Vereniging Vlietland