SundaySurf

Inschrijfperiode
zondag 1 januari 2023 t/m zondag 5 mei 2024
Windsurfvereniging Vlietland

De zondagen bij Windsurfvereniging Vlietland zijn de ultieme ontspanning voor windsurfers van alle niveaus. Van 12:00 tot een uurtje of 15:00 verandert Vlietland als windsurfplas.

Op Sunday Surf, zoals we het liefkozend noemen, komen windsurfers samen om te genieten van de wateren van de Vlietlandmeren. Of je nu een doorgewinterde professional bent of net begint, het maakt niet uit. Iedereen is welkom om te genieten van de wind in de haren.

Met de zon hoog aan de hemel en de wind in ons voordeel, glijden we over het water op onze boards, voeren we stunts uit, en delen we verhalen over onze meest spectaculaire ritten. Het is een kans om de drukte van het dagelijks leven achter ons te laten en volledig op te gaan in de schoonheid van de natuur en de opwinding van windsurfen.

Dus, als je op zoek bent naar een perfecte zondagmiddag vol zon, wind en golven, kom dan langs en doe mee met Sunday Surf. Het is de ideale gelegenheid om de watersportliefhebber in jezelf naar boven te halen en te genieten van de schoonheid van Vlietlanden. 🌊🏄‍♂️🌞✨

Inschrijven Deelnemers